درمان طب چینی برای خستگی در نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طب چینی برای خستگی در نفروپاتی IgA در

به عنوان یک بیماری خود ایمنی شایع، نفروپاتی IgA در تبدیل شده است یکی از علل اصلی نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک. با توسعه این بیماری، علائم ظاهر می شود، پس از آن به درمانگاه درمان علامتی شروع می شود. در اینجا ما در مورد درمان طب چینی برای خستگی در نفروپاتی IgA در یاد بگیرند.

علاوه بر خستگی، اگر بیماران نفروپاتی IgA در نیز دچار خون در ادرار و یا پروتئین در ادرار، درد و ضعف کمر و زانو، اسهال، و غیره همچنین مطلوب برای پیدا کردن یک کلینیک TCM، سپس در این دستور غذایی را در راستای تقویت طحال و کلیه ممکن است مفید باشد: membranaceus گون 15G، 15G Codonopsis pilosula، سرگنده Atractylodes 12G ریزوم، 10g به citri به پوسته Reticulatae، گلپر عصاره چای 10g به Cimicifugae foetidae 6G، ریشه Bupleuri 6G، صدایی چونگ 10g، 10g به ریشه Dipsacus، چینی 15G دانه سس، میدان خار 30G، 12G برگ nelumbinis.

هنگامی که عملکرد کلیه بدتر شود، کلیه ها تولید EPO نامناسب، منجر به کم خونی به طور مستقیم. بنابراین کم خونی یکی از علل عمده و شایع کم خونی در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. در این صورت، باید خستگی از ریشه از بین بردن و عملکرد کلیه است که بهبود تولید کافی EPO. درمان طب چینی رفتار نفروپاتی IgA در سه جنبه زیر است: برای حذف کمپلکسهای ایمنی IgA و دیگر کمپلکسهای ایمنی و بافت فیبروز کلیوی در خارج از بدن برای جلوگیری از فیبروز کلیوی، به گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون برای بهبود وضعیت هیپوکسی-ایسکمی، به ارائه مواد غذایی کلیه و ترویج تکثیر DNA از تابع ذاتی کلیوی به تدریج بهبود می یابند سلول های آسیب دیده.

با بهبود از توانایی تولید EPO، افزایش هموگلوبین در گزارش آزمون به اثبات رساند. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در احساس قدرت دوباره. اگر شما علاقه مند در درمان بیماری های خود را با درمان طب چینی می باشد، به سادگی با ما سوال خود را با راه شما می خواهم بگویم، ما خوشحال به شما کمک کند کسب اطلاعات بیشتر می باشد.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان طب چینی، خستگی ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: